8 de febrer de 2017

La direcció de Sistemes i TICs del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona endega un estudi sobre l'ús professional d’aplicacions de salut entre infermeres i infermers. Els resultats es presentaran al Congrés Internacional d’Infermeria a Barcelona.

Estudi sobre l’ús professional d’apps de salut entre les infermeres

Conèixer com és la relació de les infermeres i infermers de Barcelona amb les TIC i el paper que juguen les aplicacions en la seva activitat professional és l’objectiu de l’estudi impulsat per la direcció de Sistemes i TICs del COIB a través d’una enquesta entre les col·legiades.

Pels investigadors de l’estudi –Antonio Torrejón, Miguel Angel Mayer i Octavi Rodríguez— aquesta és una oportunitat per conèixer la realitat d’ús professional de noves tecnologies, i en concret d’apps de salut professionals, ja sigui en la relació pacients-infermeres o bé col·laboratives entre professionals de la salut.

Un cop s’hagin explotat les dades de l’estudi, els resultats seran presentats en una comunicació oral al Congrés Internacional d'Infermeria que se celebrarà els propers mesos de maig i juny a Barcelona.

L’ambició de l’estudi, a llarg termini, és poder donar resposta a les necessitats de formació i informació de les infermeres de Barcelona en relació a l’ús d’aplicacions de salut i, alhora, servir de punt de partida per a l’elaboració de guies i recomanacions sobre l’ús d’apps en entorns professionals per a professionals, desenvolupadors d’aplicacions i usuaris.

Podeu formar part de l’estudi i participar en l’enquesta en el següent enllaç.