13 de setembre de 2017

Ja hi ha data per a la Nit de la Professió 2017. El 20 d'octubre, la clàssica trobada anual per als professionals del sector de la salut anoiencs commemorà el seu desè aniversari. Durant el sopar s’entregarà la beca formativa del premi de recerca. El 13 d'octubre és la data límit per inscriure's.

La Nit de la Professió celebra el 10è aniversari reunint els professionals de la salut de l'Anoia

La trobada homenatjarà aquells professionals que inicien o acaben el seu exercici de la professió i durant el sopar es farà entrega de la beca formativa del premi de recerca.

El COIB hi participa com a membre col·laborador juntament amb el Col·legi de Metges de Barcelona, el Col·legi de Farmacèutics, el Col·legi de Fisioterapeutes i el Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya i compta amb l’organització de l'Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i les Balears.

La inscripció es pot fer fins al 13 d’octubre a un preu de 35€, que cal fer a través d’una transferència bancària.

Per a més informació podeu dirigir-vos al correu f_anoia@academia.cat o al telèfon 609944914.