5 de juliol de 2016

Les infermeres catalanes col·legiades que desitgin inscriure's al congrés de 2017 a Barcelona podran fer-ho a partir del 10 d'octubre i amb una quota reduïda gràcies al patrocini del Consejo General de Enfermería.

Preus reduïts per a les infermeres catalanes col·legiades que participin al Congrés Internacional d’Infermeria

Les infermeres catalanes col·legiades que desitgin inscriure’s al congrés de 2017 a Barcelona podran fer-ho a partir del 10 d’octubre i amb una quota reduïda gràcies al patrocini del Consejo General de Enfermería.

Falta menys d’un any per a que Barcelona acolli el congrés d’infermeria més important del món i que preveu acollir més de 15.000 infermeres. A la web del congrés es poden consultar ja els preus de la inscripció, que donarà el tret de sortirà el proper 10 d’octubre. Les quotes per a infermeres membres del CIE, és a dir, totes aquelles que pertanyin a aquesta organització – com és el cas de totes les col·legiades de l’Estat espanyol a través del CGE– tenen un import de 525 euros, si fan la inscripció abans del 14 de febrer de 2017. El Consejo General de Enfermería ha anunciat però que gràcies al seu patrocini, les infermeres col·legiades podran gaudir d’un descompte especial quedant la quota en només 300 euros.El preu d’inscripció inclou la cerimònia d’apertura, l’accés a les sessions i a les comunicacions orals, a l’exposició i pòsters i material del congrés.Les quotes d’inscripció recullen també preus especials per a estudiants d’infermeria.

Del 27 de maig a l’1 de juny del 2017 Barcelona reunirà ponents de rellevància mundial sota el lema: "Les infermeres a l'avantguarda transformant les cures".  El fet que tingui lloc a Barcelona és una oportunitat única per a les infermeres catalanes de poder participar, presentant també resums i pòsters- i  viure de prop un esdeveniment professional d’aquestes característiques.