10 de març de 2017

Al mes de març finalitza el període perquè les infermeres i infermers col·legiats facin la inscripció avançada al Congrés Internacional d’Infermeria de Barcelona estalviant-se 500 € del preu de la quota a través del codi promocional del Consejo General de Enfermería i la subvenció posterior del COIB. Una oportunitat única d’accedir al coneixement infermer mundial amb condicions excepcionals.

Quatre bones raons per inscriure’t al CIE abans del 31 de març

Fins el 31 de març tens temps de fer efectiva la teva inscripció a la trobada internacional d’infermeria amb la quota reduïda de 300 €. Per fer-ho, cal que demanis al COIB el codi promocional que ofereix el Consejo General de Enfermería i l'introdueixis en el moment de realitzar el registre a la web del congrés. Posterior al congrés, el COIB subvencionarà 150 € de la inscripció a les col·legiades i col·legiats que demanin el reintegrament a partir del 30 de juny.

No perdis l’oportunitat de fer el teu registre estalviant fins a 500 € en l'accés a la trobada que reunirà a Barcelona ponents de rellevància mundial sota el lema: "Les infermeres a l'avantguarda transformant les cures". Inscriure-te!

Quatre bones raons per inscriure’t al CIE abans del 31 de març