30 de maig de 2017

El COIB subvenciona amb 150€ la inscripció al Congrés Internacional d’Infermeria. Les col·legiades i col·legiats que han assistit a la trobada mundial d’infermeres de Barcelona del 27 de maig a l’1 de juny, poden demanar el reintegrament de 150€ en concepte de subvenció d’inscripció.

Subvenció del COIB amb 150€ de la inscripció al Congrés Internacional d’Infermeria

Les infermeres i infermeres de Barcelona que han assistit al congrés internacional poden demanar aquesta subvenció de la inscripció, que es farà efectiva via reintegrament al compte bancari. Per beneficiar-se d’aquesta ajuda, cal estar col·legiada a Barcelona, estar al corrent del pagament de la quota col·legial i presentar al COIB (a través del correu electrònic info@coib.cat o presencialment) el comprovant de pagament de la inscripció així com el certificat d’assistència provisional al congrés, que es podia obtenir en els punts informatius de la seu del congrés. Es pot tramitar aquesta sol·licitud al correu electrònic indicat a partir del 30 de juny.