2 de maig de 2017

El Congrés Internacional d'Infermeria a Barcelona es perfila ja com un gran aparador internacional de projectes i recerca infermera catalana. Un 15% del total de resums presentats procedeixen d'infermeres del país.

Compte enrere pel Congrés Internacional d'Infermeria

A menys d'un mes per arrancar motors, el Congrés Internacional d'Infermeria (CII2017) ens aporta ja algunes dades que reflecteixen l'interès despertat entre les infermeres i infermers catalans, que aprofitaran la projecció social i pública d'un congrés d'aquestes característiques per compartir i explicar les aportacions de les infermeres catalanes a la millora de l'atenció en salut i el benestar de les persones.

Segons dades de l'organització, un 15% dels resums que es van presentar procedien de Catalunya. En total, es van presentar més de 600 projectes, 380 dels quals han estart acceptats en forma de resum o pòsters i que suposen un 40% dels projectes presentats des d'Espanya.

Aquesta serà, sens dubte, una oportunitat única per explicar a infermeres de tot el món com treballem les infermeres i quins projectes s'estan duent a terme des de la pràctica, la gestió, la docència i la recerca.

Podeu consultar el programa científic del CII2017 i els principals ponents convidats a la web del Congrés.

Totes les infermeres i infermers poden inscriure's al congrés fins l'últim moment a través de la web del propi CII2017 i gaudir de 300€ de descompte aplicant el codi promocional del Consejo General de Enfermería i que pots obtenir contactant amb atenció col·legial, al telèfon gratuit 900 705 705 o a info@coib.cat. Les col·legiades i col·legiats inscrits podran també demanar un reintegrament de 150€ en concepte de subvenció d’inscripció que es podrà demanar a partir del 30 de juny al COIB.