5 d’abril de 2017

El CGE ha ampliat el període perquè les infermeres i infermers col·legiats facin la inscripció al Congrés Internacional d’Infermeria a preu reduït. Fins la data del Congrés a Barcelona, del 27 de maig a l’1 de juny, podran demanar al COIB el codi promocional del Consejo i alhora, el reintegrament posterior que ofereix el Col·legi que, en conjunt, permeten estalviar 500€ de la quota d’inscripció.

Tens temps d’inscriure’t al CIE amb el descompte de 500€ fins a l’últim moment

A poc més d’un mes de donar el tret de sortida al congrés d’infermeria més important del món, el Consejo General de Enfermería, que inicialment havia fixat el termini per gaudir del preu reduït el 31 de març, ha decidit que fins a la data de celebració del Congrés es pugui optar al descompte de la inscripció amb l’objectiu d’incentivar el nombre d’inscripcions d’infermeres i infermers espanyols al Congrés.

Fins al 27 de maig pots demanar al COIB el teu codi promocional del Consejo General de Enfermería. Recorda que el Col·legi també ofereix un reintegrament de 150€ en concepte de subvenció d’inscripció que es podrà demanar a partir del 30 de juny.

La inscripció, que s’ha de fer a través de la web del congrés, inclou la cerimònia d’apertura, l’accés a les sessions i a les comunicacions orals, a l’exposició i pòsters i material del congrés. Les quotes d’inscripció recullen també preus especials per a estudiants d’infermeria.

Sota el lema "Les infermeres a l'avantguarda transformant les cures", el CIE és una oportunitat única per a les infermeres catalanes de poder participar, presentant també resums i pòsters- i  viure de prop un esdeveniment professional d’aquestes característiques.