16 de novembre de 2016

El CGE ha habilitat un codi promocional amb que les infermeres i infermers col·legiats podran obtenir descompte en la inscripció del congrés, sempre que la facin abans del 30 de març de 2017. Podeu contactar amb el COIB per a obtenir aquest codi.

Ja pots demanar al COIB el codi  promocional per a fer la inscripció al Congrés Internacional d’Infermeria

El Consejo General de Enfermería (CGE) ha habilitat un codi promocional que s’ha d’utilitzar en el moment de realitzar la inscripció al Congrés Internacional d’Infermeria, que es farà a Barcelona entre el 27 de maig i l’1 de juny del 2017 organitzat pel Consejo Internacional de Enfermeras (CIE).

El codi promocional activa un descompte per a les col·legiades i col·legiats finançat pel CGE i permet realitzar la inscripció amb un preu de 300€ si aquesta es fa efectiva abans del 30 de març de 2017.

La inscripció, que s’ha de fer a través de la web del congrés, inclou l’accés a la cerimònia d’apertura, l’accés a les sessions i comunicacions orals, l’exposició i pòsters i una bossa del congrés.

Del 27 de maig a l’1 de juny del 2017 Barcelona reunirà ponents de rellevància mundial sota el lema: "Les infermeres a l'avantguarda transformant les cures".  El fet que tingui lloc a Barcelona és una oportunitat única per a les infermeres catalanes de poder participar i  viure de prop un esdeveniment professional d’aquestes característiques.