Últimes notícies

Professió
El Ministerio de Sanidad està preparant un nou esborrany del Reial Decret de la Prescripció Infermera

El Ministerio de Sanidad, Servicios Sociales e Igualdad està preparant un nou esborrany del Reial Decret 954/2015 a fi d’acostar posicions entre els col·lectius mèdic i infermer, segons informa a la seva web el Consejo General de Colegios Oficiales de Enfermería de España.

Professió
Es tanca el procés de consulta pública del decret de prescripció infermera amb un 93% de valoracions favorables

El Consell de Col·legis d’Infermeres i Infermers de Catalunya informa del tancament de la consulta pública al portal de participació ciutadana de la Generalitat participa.gencat.cat i que ha recollit 59 opinions, de les quals 55 són a favor de la necessitat de regular el marc organitzatiu que empari l’exercici professional de les infermeres catalanes en relació a la prescripció infermera.

Professió
Comencen els tràmits per aprovar el decret de prescripció infermera

El Govern ha anunciat que inicia el procediment per l'aprovació del decret que donarà seguretat jurídica a les infermeres i infermers que, dins de la seva actuació professional quotidiana, indiquen o usen medicaments i productes sanitaris als centres i serveis sanitaris públics i privats del país.