FacebookTwitterLinkedInGoogleEnviar...PinterestWhatsapp
15 de juny de 2015
    El passat dijous, 11 de juny,  representants de la Plataforma en Defensa de l'atenció pública en Salut Mental a Catalunya (PSM) van comparèixer a la comissió de salut del Parlament de Catalunya per traslladar la seva preocupació per la reducció continuada dels pressupostos públics per a l’atenció a la salut mental a Catalunya i que està ocasionant un deteriorament progressiu i alarmant en l’atenció (prevenció, assistència i rehabilitació).

    La PSM va aportar documents i estudis que fan constància que la tasca preventiva i comunitària està desapareixent, que l’augment de la demanda sumat a les retallades posen en perill la qualitat assistencial  i que el consum de psicofàrmacs continua augmentant.

    Podeu veure la compareixença i posterior debat entre els diputats que conformen la comissió de salut del Parlament fent click aquí.
     

    Notícies relacionades
     

    - Els professionals avisen de dèficits en atenció pública a la salut mental, 26 d’abril de 2015
     
    - Neix la Plataforma per la defensa de l’atenció pública en salut mental, 16 d’octubre de 2014