FacebookTwitterLinkedInGoogleEnviar...PinterestWhatsapp
24 d’abril de 2014
    ACI.jpgL’Associació Catalana d’Infermeria organitza els dies 15 i 16 de maig el 9è Congrés d’Infermeria Catalana, amb el lema 'La infermera de la pràctica lidera l’oferta professional'. L’objectiu principal és reflexionar sobre com la docència, la recerca i la gestió infermeres han de contribuir a l’apoderament de la infermera de la pràctica per tal que lideri l’oferta professional.
     
    Aquestes sessions tindran lloc a l’Auditori Josep Irla, a l’edifici de la Generalitat de Catalunya a Girona (Plaça Pompeu Fabra, 1). Durant el congrés també s’analitzarà, a partir d'espais de debat i de reflexió, quin és el teixit associatiu infermer científic i professional de futur a Catalunya.

    També s’instarà a les autoritats sanitàries perquè adoptin una presa de posició explícita sobre on situen les cures infermeres professionals en tant que compromís de país.
     
    Feu clic aquí per accedir a tota la informació.