FacebookTwitterLinkedInGoogleEnviar...PinterestWhatsapp
16 d’abril de 2012
    Vols ampliar els teus coneixements sobre la disciplina infermera? Tens ganes de llegir sobre aspectes vinculats amb la salut? El Servei de Biblioteca i Documentació Infermera del COIB inicia el dia de Sant Jordi la campanya “Agafa’m, sóc un llibre lliure” perquè et puguis endur lliurement i sense cap tipus de cost aquells llibres etiquetats amb un eslògan específic.
     
    La campanya “Agafa’m, sóc un llibre lliure” s’emmarca en les activitats que el Servei de Biblioteca i Documentació Infermera (SBDI) del Col·legi ha preparat per divulgar la producció bibliogràfica infermera o bé relacionada amb la salut entre el col·lectiu infermer.
     
    Aquesta iniciativa, es va iniciar el dia de Sant Jordi amb molt bon èxit d'acollida per part de les infemeres, aprofitant l’avinentesa del costum de Catalunya de regalar un llibre, però tindrà continuïtat en els propers mesos. Totes les infermeres i infermers interessats podeu accedir a l’espai del llibre lliure, situat al costat de la biblioteca, on trobareu llibres etiquetats amb l’eslògan de la campanya perquè us els pugueu endur. 
     
    Podeu visitar la biblioteca quan vulgueu que sempre trobareu un llibre lliure per endur-vos.
     
    T’esperem al COIB perquè t’estrenis amb un llibre lliure!
     
    Fes clic aquí per descarregar-te el cartell de la campanya.