FacebookTwitterLinkedInGoogleEnviar...PinterestWhatsapp
21 d’octubre de 2013
    El Ministeri d’Educació ha obert el període d’al·legacions a la prova d’especialitat d’infermeria geriàtrica. També ha publicat el llistat de respostes correctes provisional. Entre els dies 22 i 24 d’octubre de 2013 es podran doncs presentar les reclamacions que es considerin oportunes en relació a la formulació de les preguntes i les corresponents respostes correctes.
     
    Les reclamacions s’han de presentar per registre a la Delegació del Govern de Barcelona situada al C/Bergara,12. L’horari d’atenció és de dilluns a divendres de 9 a 17:30h. També es poden enviar per correu administratiu. En aquest cas, cal presentar-se a l’oficina de Correus amb el sobre obert per què hi posin el segell de registre d’entrada.
     
    Des del mateix Ministeri recomanen enviar també les reclamacions al correu electrònic enfermeria@mecd.es L’entrega per via electrònica no exclou de la presentació per registre.
     
     
     

    Informacions relacionades
     
     
    Fes clic aquí per accedir a la resta d'informacions relacionades amb la convocatòria de la prova d'especialitat d'infermeria geriàtrica.