FacebookTwitterLinkedInGoogleEnviar...PinterestWhatsapp
25 de novembre de 2013
    El Ministeri d'Educació ha publicat la plantilla provisional de les respostes correctes de la prova de geriatria realitzada el 23 de novembre i fixa el període d'al·legacions del 26 al 28 de novembre de 2013.
     
    Els dies 26, 27 i 28 de novembre de 2013 es poden presentar les reclamacions que es considerin oportunes en relació a la formulació de les preguntes i les corresponents respostes correctes.
     
    Les reclamacions s’han de presentar per registre a la Delegació del Govern de Barcelona situada al C/ Bergara,12. L’horari d’atenció és de dilluns a divendres de 9 a 17:30h. També es poden enviar per correu administratiu. En aquest cas, cal presentar-se a l’oficina de Correus amb el sobre obert per què hi posin el segell de registre d’entrada.
     
    Des del mateix Ministeri recomanen enviar també les reclamacions al correu electrònic enfermeria@mecd.es. L’entrega per via electrònica no exclou de la presentació per registre.