FacebookTwitterLinkedInGoogleEnviar...PinterestWhatsapp
31 de gener de 2011
    El Col·legi ha celebrat aquest mes de gener el primer any a la nova seu, un edifici situat a la confluència dels carrers Pujades, Selva de Mar i Provençals, a pocs metres de l’avinguda Diagonal. L’arribada del Col·legi al districte 22@ del Poblenou de Barcelona ha permès obrir la corporació als veïns i també interactuar amb les empreses de l’entorn.
     
    Des de l’obertura de la nova seu, el Col·legi ha potenciat al màxim la celebració d’actes, jornades professionals i cicles de conferències amb l’objectiu de constituir-se com a punt de trobada per a més de 38.000 infermeres i infermers de Barcelona.
     
    La possibilitat de gaudir de nous espais ha permès també organitzar actes per a tots els ciutadans, com el cicle de conferències organitzat amb l’ONG Amics de la Unesco sobre la visió de la dona en diverses cultures, una col·laboració que durant l’any 2011 tindrà continuïtat, o els espais de col·loqui impulsats per la Vocalia de Salut Mental.
     
    El Col·legi s’ha obert també al barri del Poblenou amb l’organització de la I Setmana Gran, que va tenir lloc durant el mes d’octubre i en què van participar 150 persones grans de la zona.
     
    Amb l’obertura de la nova seu també s’ha posat a disposició de les empreses la possibilitat de contractar l’Espai Pujades 350, que inclou la sala d’actes, aules, dues terrasses i una àmplia una sala d’exposicions. S’ha obert doncs una nova línia d’ingressos per a la corporació professional, que servirà per ampliar els serveis que s’ofereixen a les infermeres col·legiades.