FacebookTwitterLinkedInGoogleEnviar...PinterestWhatsapp
18 de febrer de 2014
    Unificar i cercar la mateixa metodologia per poder avaluar els diversos indicadors de les cures infermeres entre les diverses organitzacions. Aquesta és una de les claus per poder avançar i que precisament l'objectiu d'una proposta aprovada pel Consell de la Professió Infermera de Catalunya. Així ens ho expliquen la directora infermera de la Xarxa Assistencial i Universitària Althaia de Manresa, Dolors Llorens, coordinadora d'aquest treball, i la directora infermera de l'hospital Germans Trias i Pujol, Núria Martí.   
     
    Foto Dolors Llorensweb.JPGDolors Llorens: “Tots els centres hem de poder mesurar de la mateixa manera els indicadors de qualitat de les cures”
     
    Infermera coordinadora del document Indicadors d'avaluació de les cures infermeres
     
    Aquesta infermera, que actualment és directora infermera de la Xarxa Assistencial i Universitària Althaia de Manresa, ha coordinat els treballs per elaborar una proposta d’indicadors d’avaluació per a les cures infermeres, un document que el passat 20 de gener va aprovar la Comissió d’Indicadors d’Avaluació del Consell de la Professió Infermera la Consell de la Professió Infermera.
     
    Aquest treball, que ha de permetre tenir una metodologia única per poder comparar els indicadors dels diversos centres, és fruït del treball conjunt d’un grup d’infermeres expertes “amb ganes de millorar la professió i un ampli coneixement sobre el tema”, explica Dolors Llorens. En l’elaboració d’aquest treball i hi han participat les infermeres Núria Cobalea, Joan Carles Contel, Lena Ferrús, Núria Martí, Pilar Pérez, Mireia Subirana, Ester Crusellas, Elisenda Carrau i Núria Cuxart.
     
    Fes clic aquí per accedir a l'entrevista completa.
     
     
     
     
     

     
     
     
    NuriaMartiweb.JPGNúria Martí: “Unificar l’avaluació de les cures ens ajudarà a prendre decisions per millorar la nostra gestió”
     
    Directora infermera de l'Hospital Germans Trias i Pujol
     
    La directora infermera de l’Hospital Germans Trias i Pujol defensa en aquesta entrevista la necessitat d’unificar la metodologia amb la qual les diverses organitzacions avaluen les cures infermeres per ajudar a millorar la seva gestió, partint dels diversos indicadors. Aquesta és precisament una de les finalitat que recull la proposta d’indicadors d’avaluació per a les cures infermeres que el passat 20 de gener va aprovar la Comissió d’Indicadors d’Avaluació del Consell de la Professió Infermera.
     
    Fes clic aquí per accedir a l'entrevista completa.
     
     
       
     

     
    Feu clic aquí per accedir al document Indicadors d'Avaluació de les Cures Infermeres de la Comissió d'Indicadors d'Avaluació del Consell de la Professió Infermera.
     
    Informacions relacionades:
     
    Llum verda a una proposta d'indicadors per avaluar les cures infermeres al sistema de salut català. (23/1/2014)