11 d’abril de 2013
    FCCSM2013_300.jpgEls propers dies 6, 7 i 8 de juny el Cosmo Caixa de Barcelona acollirà la cinquena edició del Congrés Català de Salut Mental, que enguany es presenta sota el títol ‘Salut mental i societat en un context de crisi: perspectives oportunitats i propostes’. La trobada multidisciplinària de professionals de la salut comptarà aquest cop amb ponències de referents de l’àmbit de la salut mental i d’altres àrees com Gianni Tognoni, Ada Colau o Edgar Viñales.

El Congrés és una iniciativa de la Fundació Congrés Català de Salut Mental, en col·laboració amb el Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona, el Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya, el Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya, el Col·legi Oficial de Metges de Barcelona i el Col·legi d'Educadores i Educadors Socials de Catalunya.

A més de les habituals taules rodones, conferències i debats, hi haurà un programa cultural amb teatre, cinema i altres activitats. Entre els ponents confirmats trobem noms destacats com el de German Berrios, catedràtic emèrit d'Epistemologia de la Psiquiatria (Universitat de Cambridge), o Pere Bonet, President del Consell Assessor de Salut Mental i Addiccions.
    Dates importants:
    Fins el 22 d'abril: Presentació de comunicacions lliures i pòsters
    Fins al 30 d'abril: Termini presentació obres al 5è Premi Xarxart
    Fins al 15 maig: Termini inscripcions amb descompte
    Consulta el programa i les tarifes a la web del V Congrés Català de Salut Mental.