FacebookTwitterLinkedInGoogleEnviar...PinterestWhatsapp
22 de setembre de 2015
    Un estudi realitzat en el Centro de Atenció Primària de Can Bou CASAP a Castelldefels per infermeres del grup de treball de Gestió Infermera de la Demanda de l'AIFICC i la Unitat de Suport a la Recerca Tarragona-Reus de l'Institut Universitari de Recerca en Atenció Primària Jordi Gol (IDIAP Jordi Gol) ha posat de manifiest la capacitat resolutiva de les infermeres en la gestió de la demanda no programada.
     
    Segons el treball, el 74% de las visites espontànies que són ateses per la infermera es resolen satisfactòriamente.
     
    L'estudi explica que un 65,8% de les persones ateses van rebre consells de salut i només en un 541% es van prescriure medicaments. Les consultes ateses més freqüents resols de forma autònoma i satisfactòria van ser l'anticoncepció d'urgència (90%), mal de queixal (85,7%), mal de coll (83%) i ferides i cremades (82,9%).
     
    Podeu consultar l'article amb les dades en aquest enllaç. jano.es