FacebookTwitterLinkedInGoogleEnviar...PinterestWhatsapp
18 de novembre de 2015
    El Ministeri de Sanitat ha publicat la relació d’admesos provisionals de les proves de l’EIR. El període de reclamacions és del dia 19 fins el 28 de novembre inclòs.
     
    Per consultar la situació personal de cadascú fes clic aquí.

    En aquest període de reclamació les persones que constin com a no admesos hauran de presentar conjuntament amb el model de reclamació la documentació requerida.

    Per consultar la documentació que s’ha de presentar per cada una de les causes possibles de no admissió fes clic aquí.

    Per accedir al model oficial de reclamació fes clic aquí.

    Es recomana enviar les reclamacions per correu administratiu certificat urgent. Cal anar amb els documents en un sobre obert per que hi posin un segell de registre. S’ha d’enviar a la Subdirección General de Ordenación Profesional. Paseo del Prado, 18-20, 28071. Madrid

    També es poden presentar a la Delegació del Govern situada al carrer Bergara, 12 de Barcelona en horari de dilluns a divendres de 9 a 17.30 hores i els dissabtes de 9 a 14 hores.

    Els aspirants que a la sol·licitud d’inscripció van posar una adreça de correu electrònic han de rebre  a partir del passat 18 de novembre informació per e-mail. Si aquesta informació no es rep cal contactar amb la Subdirección General de Ordenación Profesional per comprovar l’adreça.

    La relació definitiva d’admesos es publicarà a partir del 5 de gener de 2016.

    Si teniu cap dubte en referència a aquest tema podeu consultar amb l’Oficina d’Informació Col·legial a través del telèfon gratuït d’atenció col·legial 900 705 705.