FacebookTwitterLinkedInGoogleEnviar...PinterestWhatsapp
14 de març de 2016
Els usuaris de la plataforma iWOPI han aportat els 150.000 kilòmetres necessaris ajudar a la ONGD Quiros a mantenir obert el quiròfan de l’Hospital de Sant Jean de Limbé al nord d’Haití. Aquesta iniciativa és un dels tres projectes de cooperació liderats per infermeres, que el COIB ha seleccionat per rebre ajudes aquest 2015.
 
Només han calgut 21 dels 55 dies previstos per a cobrir la distància necessària per a que el COIB i Premap Seguridad y Salud, en el marc de la Jornada d’Empresa Saludable, col·laborin en aquest projecte amb una aportació de 2.000 euros.
 
Durant aquests 21 dies els usuaris d’iWOPI han contribuït a la causa al mateix temps que han fet salut. Aportant els kilòmetres recorreguts caminant, corrent, anant en bici o nedant els membres d’aquesta xarxa social han fet possible que Quiros pugui comptar amb més recursos per a la continuïtat de les seves activitats a Haití.
 
Notícies relacionades:
 
      - Contribueix amb els teus kilòmetres a mantenir obert un quiròfan al nord d’Haití, 14 de març de 2016
      - El COIB endegarà tres campanyes col·laboratives per a projectes infermers de cooperació, 29 de juliol de 2015