20 de juny de 2016
    Comença una nova edició del Màster en Infermeria Escolar 2016-17 que organitza l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona en col·laboració amb el COIB. Aquest curs és equivalent a 60 crèdits ECTS i té preu especial per a col·legiades.

La Infermera Escolar és un perfil professional que ja està implantat en els centres escolars de nombrosos països i la tendència és que cada cop es consolidi més. L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona organitzen el Màster en Infermeria Escolar, un curs  dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.

Aquest màster neix amb l’objectiu de potenciar els coneixements pedagògics, les habilitats didàctiques, les competències tècniques i les destreses necessàries per tal de preparar el professional infermer per al disseny i desenvolupament d’intervencions educatives i assistencials de qualitat en el centre escolar, i capacitar-lo en l’acompliment de les diverses funcions que es poden dur a terme en aquest àmbit. Així, se’l converteix en un agent d’innovació i de dinamització pedagògica en la salut escolar. Entre aquestes funcions de l’infermer/a escolar destaquen:

- L'educació per a la salut dirigida a tota la comunitat educativa.
    - L'atenció integral de totes les malalties físiques i psíquiques.
    - El control i seguiment de malalties cròniques.
    - L'atenció immediata davant d'urgències i emergències.
    - El control d'una alimentació equilibrada.
    - La prevenció i detecció precoç dels problemes de salut més rellevants a l'edat escolar.
    - L'assessora/consellera.
    - La coordinació i gestió de temes sanitaris.

Tipologia: Màster
    Crèdits: 60 ECTS
    Preu especial col·legiats COIB: 2.650€ *
    Preu no col·legiats: 2.870€ *
    Idioma: Castellà
    Inici curs: 10 de novembre 2016
    Final curs: 13 de gener de 2018
    Horari: On-Line, a excepció d’un taller presencial.
    Lloc: On-Line. Taller presencial a IL3-UB. c/Ciutat de Granada, 131. 08018 Barcelona

* L’import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Informació, reserva de plaça i matriculació: