FacebookTwitterLinkedInGoogleEnviar...PinterestWhatsapp
8 de maig de 2013
    Rcerca1.jpg
    El COIB ja ha obert la convocatòria d’Ajudes a Projectes de Recerca 2013 amb l’objectiu de potenciar l’augment de la qualitat i quantitat de projectes de recerca. Aquestes ajudes compten amb un pressupost de 40.000 euros i el període per presentar les vostres sol·licituds finalitza el 7 de juny.
     
    Amb data 13 de maig i fins el 7 de juny de 2013, quedarà oberta la Convocatòria d’Ajudes a Projectes de Recerca del COIB 2013.
     
     
     
    Què cal saber sobre les ajudes a la recerca?
     
    Són ajudes que atorga el Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona amb l’objectiu principal de potenciar l’augment de la qualitat i quantitat de projectes de recerca infermera que sustentin les cures basades en l’evidència realitzades a les persones, així com consolidar grups d’investigadors i potenciar aquells investigadors principals que debuten en la recerca.
     
     
    Pressupost
     
    Enguany, aquesta iniciativa d’ajuda estarà dotada amb un pressupost total de 40.000€ pel període 2013.
     
     
    Cronograma i mesures reguladores de la Convocatòria d’Ajudes a Projectes de Recerca del COIB
     
    Feu clic aquí per consultar el cronograma de la Convocatòria d’Ajudes a Projectes de Recerca del COIB.
     
    Per consultar les mesures reguladores de les ajudes a projectes de recerca podeu fer clic aquí.
     
    Podeu descarregar-vos aquí el registre de sol·licitud de les ajudes de projectes de recerca i aquí el registre anònim, sense dades identificatives.